Dag 2 en toch halverwege - Reisverslag uit Kallithéa, Griekenland van Laure Visser - WaarBenJij.nu Dag 2 en toch halverwege - Reisverslag uit Kallithéa, Griekenland van Laure Visser - WaarBenJij.nu

Dag 2 en toch halverwege

Door: Laure

Blijf op de hoogte en volg Laure

13 September 2018 | Griekenland, Kallithéa

Hi guys!
Thanks for coming back!

Vandaag hadden we onze tweede dag. Opstaan blijft echt iets heel lastigs :x
We moesten vandaag om 8.30 op ons werk zijn om met een collega naar het station te gaan. Eenmaal daar was ze er niet. Haar kinderen gingen deze week ook weer voor het eerst naar school en ze hadden het heel erg moeilijk. Natuurlijk begrepen we dat!
We begonnen 09.00 net als iedere dag met een dagopening en hierna gaan we aan het werk. Wij zijn bezig geweest met de dossiers te scheiden van actief en niet actief. Dit was echt heel snel gedaan... Er waren meerdere momenten waarop we niet zoveel te doen hadden dus nam Judith ons mee naar het station. Het is namelijk veel makkelijker om een studenten ov te krijgen met iemand die de situatie in het grieks uitlegt (dat we uit nl komen en echt studeren). Uiteindelijk geloofde hij het helaas niet en moesten we alsnog €30 betalen, maar dat is alsnog reizen voor een euro per dag! Goed te doen dus.

's Middags gingen we naar het strand voor een uurtje. Florian had de kracht om te gaan rennen! Respect. Ik ben op mn handdoek gaan liggen met Lyanne en we zijn er niet meer vanaf gekomen. Althans, voor een duik in het lauw opgewarmde zeewater dan. Maar daar rende ik ook zo weer uit aangezien er iets aan mijn voeten zat! En als ik ergens bang voor ben zijn het zeedieren!

Op tijd naar bed gegaan voor morgen, onze laatste werkdag alweer!! Slaaplekker.