Onze eerste werkdag 09-11-2018 - Reisverslag uit Kallithéa, Griekenland van Laure Visser - WaarBenJij.nu Onze eerste werkdag 09-11-2018 - Reisverslag uit Kallithéa, Griekenland van Laure Visser - WaarBenJij.nu

Onze eerste werkdag 09-11-2018

Door: Laure

Blijf op de hoogte en volg Laure

11 September 2018 | Griekenland, Kallithéa

Vandaag is onze eerste werkdag geweest! Om 07:00 gaat de wekker, wat toch wel echt vroeg is. Ik sliep een stuk beter dan gisteren, dus dat is fijn. Onze kamer is trouwens helemaal gepimpt. Ik zal een foto hiervan toevoegen, kan je vast lachen! De knuffels op bed kreeg ik van Ruub ^^

We hebben ontbijt op het balkon waar we proberen wakker te worden. We bespreken de dag en zijn zó benieuwd wat we mogen gaan doen. Ik vind het best spannend! Gelukkig is daar Judith. Een van de medewerkers die als enige uit NL komt en die ons een beetje meeneemt en begeleid in het werk.
We leren mensen in het systeem te registreren en zoveel mogelijk vragen te beantwoorden. Het is echt heel erg interessant allemaal en bizar om verhalen te horen over de mensen met wie we werken. Ivm privacy vertel ik daar nu niets over.

Wat trouwens echt heel grappig was, was dat we een gesprek hadden met een meneer die hulp krijgt en we vertellen hem dat chips voor lunch geen goed idee is, ook al vinden kinderen dat lekker. Het duurt even voordat het écht doordringt, en dan knikt de man. Vervolgens komt onze collega om de hoek met een XL zak chips die hij rond deelt. Wij hebben maar braaf af geslagen want nee is nee hahaha.

Aan het einde van de ochtend zitten we er lekker in en organiseren Lyanne en ik de mappen met 'files' waar allemaal gegevens in staan en maakt Florian een nieuw document wat ze goed kunnen gebruiken. Het was een productieve dag. Mijn hoofd is wel echt vol! Vanavond nog maar zo'n wandeling.

Stay tuned! X Laure

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laure

10 weken in Griekenland voor mijn studie.

Actief sinds 10 Sept. 2018
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 3014

Voorgaande reizen:

09 September 2018 - 16 November 2018

Buitenlandse stage

Landen bezocht: