Kennismaking 10-09-2018 - Reisverslag uit Kallithéa, Griekenland van Laure Visser - WaarBenJij.nu Kennismaking 10-09-2018 - Reisverslag uit Kallithéa, Griekenland van Laure Visser - WaarBenJij.nu

Kennismaking 10-09-2018

Door: Laure

Blijf op de hoogte en volg Laure

11 September 2018 | Griekenland, Kallithéa

Vandaag stond de kennismaking op de planning. Na de eerste nacht in ons bed, werden we wakker. Iedereen brak. Ik sliep pas om half 3 en werd om half 10 wakker. We aten ons Nederlandse ontbijtje (van die droge crackers met 'de ruijter' mini's. Lekker hoor, appelstroop). We zochten op hoe we naar de bestemming moesten komen en dat ging prima.
We ontmoetten de werkgeefster die we maanden eerder al hadden gezien via skype, haar kantoor zag er precies hetzelfde uit als toen. Wat een bom met energie is die vrouw, ze regelt alles, is het aanspreekpunt en was zo blij dat we er waren! We maakten kennis met het team en woensdag zal iemand met ons meegaan om een studenten ov te fiksen. Iedereen is gastvrij en zo aardig! Ik voel me echt heel welkom.

Ondanks dat is het wel heel druk en vraag ik me af hoe het morgen zal verlopen... Iedereen mag in 1 zin even iets over zichzelf vertellen en ik noem mijn passie voor fotografie. Echt leuk want er klinkt een ''oooeeh'' door de kring, als in: nice! dat levert vast leuke plaatjes op.

Hierna mogen we naar huis en doen we echt bizar veel boodschappen die we de heuvel weer op moeten tillen. Ik hou bij thuiskomst een soort van mini siësta en bel even naar huis terwijl Florian pasta kookt! Het eten was echt super lekker.
Na het eten maakten we een wandelingetje en nam ik m'n camera mee. Bij foto's kun je daar meer van zien. Ik ben wel echt helemaal kapot dus ga er lekker vroeg in vanavond!

Onwijs bedankt voor alle lieve berichtjes! Ik waardeer het heel erg en vind het natuurlijk super leuk om te horen dat jullie het zo leuk vinden om mijn verhaal te horen.

Liefs, Laure

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laure

10 weken in Griekenland voor mijn studie.

Actief sinds 10 Sept. 2018
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 3012

Voorgaande reizen:

09 September 2018 - 16 November 2018

Buitenlandse stage

Landen bezocht: