D-Day - 09-09-2018 - Reisverslag uit Kallithéa, Griekenland van Laure Visser - WaarBenJij.nu D-Day - 09-09-2018 - Reisverslag uit Kallithéa, Griekenland van Laure Visser - WaarBenJij.nu

D-Day - 09-09-2018

Blijf op de hoogte en volg Laure

11 September 2018 | Griekenland, Kallithéa

D-day

Het is vandaag de dag dat we naar Griekenland vertrekken! En met 'we' bedoel ik Florian, Lyanne en ikzelf. We zullen met vluchtelingen werken voor het leger des heils. We zijn om half 4 eindelijk verzameld op Schiphol. Koffer inchecken en dan echt ''go-time''. Afscheid nemen was niet makkelijk dus daar ga ik lekker niet over uitweiden.

Eenmaal in het vliegtuig hebben we wat vertraging en krijgen we zelfs te eten. Na zo'n 2 uur en 45 minuten komen we aan op Athene. M'n film is net afgelopen en we zijn zo op het vliegveld! Het lukt ons om bij de juiste metro te komen en pakken op het laatst een taxi naar ons huisje.

Ons huisje is echt niet normaal schattig! Een kleine entree met een chill bank en keukentje. Lyanne en ik delen een slaapkamer. We hebben de nodige versieringen en foto's meegenomen om het helemaal persoonlijk te maken, maar dat is weer een zorg voor morgen.

Nu eerst pitten.